نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

تابستان بهترین فصل سفر است.البته ایران آنقدر مکان دیدنی و گردشگری دارد که اگر تمام طول سال را سفر کنید یک عمر برای دیدن زیبایی هایش کم است... در این مقاله قصد داریم شما را با پرتقاضاترین تورهای تابستان 97 آشنا کنیم.

تور سرعین اردبیل آستارا

1- تور سرعین اردبیل آستارا

از بین تورهای داخلی بیشترین تقاضا در تابستان مربوط به تور سرعین اردبیل آستارا است. سرعین به دلیل آب و هوای کوهستانی برای فرار از گرمای هوا ، پناهگاه خوبی ست.تور سرعین هر هفته به صورت منظم به صورت تور چند روزه اجرا می شود.قیمت تور سرعین برای یک سفر چند روزه مناسب است، هتل ها نرخ مناسبی دارند و از همین رو گردشگران زیادی در تابستان به سرعین سفر میکنند.اگر تمایل به استفاده از تور هوایی سرعین دارید باید یک بلیط به مقصد اردبیل تهیه کنید و از آنجا به سرعین سفر کنید و از آبگرم سرعین و جاذبه های دیدنی آن لذت ببرید.

تور رفتینگ زاینده رود

2- تور رفتینگ

تفریحات آبی در فصل زمستان به اوج تقاضای خود میرسد. این تورهای در فصول دیگر سال به دلیل سرمای بیش از حد آب به هیچ وجه قابل اجرا نمی باشند. با شروع فصل گرما از اواخر بهار تا اواخر تابستان تور رفتینگ هر هفته گردشگران زیادی را به سمت شهرهایی چون شهرکرد می کشاند. تور رفتینگ شهرکرد در رودخانه زاینده رود اجرا می شود. به مدت پنج ساعت به قایقرانی می پردازید و هر جا که برای شنا مساعد باشد لیدر قایق به شما فرصت شنا می دهد. درجه سختی این رودخانه زیاد نیست و هرکسی بدون هیج آموزش قبلی میتواند در تور رفتینگ شرکت کند.

تور ماسال

3- تورماسال

ماسال یک منطقه ییلاقی در ارتفاعات استان گیلان است. آب و هوای آن در فصل تابستان خنک و معتدل است اما در فصول دیگر سرد است و مناسب سفر نیست. آژانس مهراندیشان در فصل تابستان هر هفته تور ماسال را با اقامت در کلبه های جنگلی برگزار میکند و طبیعت گردان از آن استقبال ویژه ای میکنند. شب مانی در کلبه های چوبی آرامش بخش است از همین رو پیشنهاد میکنیم حتما یکبار هم که شده به ماسال سفر کنید.

4- تور تنگه واشی

تور تنگه واشی در فصل تابستان به دو دلیل جذابیت ویژه ای دارد. یک آنکه در فیروزکوه و نزدیکی تهران قرار دارد دوم آنکه از تفریحات آبی است که در گرمای تابستان به گردشگران مزه میدهد. آب این تنگه در گرمای زیاد تابستان هواره به شدت خنک است.تور تنگه واشی به صورت تور یک روزه برگزار می شود. تورهای یک روزه برای آنها که در روز تعطیل فقط فرصت سفر دارند بسیار مناسب است.

تور نمک آبرود

5- تور نمک آبرود

نمک آبرود توریستی ترین شهر شمال است که در فصل تابستان با اتمام امتحانات مدارس به اوج خور میرسد و تعداد سفرهای آن هر هفته بیش از هفته ی قبل می شود. تور نمک آبرود به دو صورت برگزار می شود. تور 1 روزه نمک آبرود هر هفته جمعه و تور 2 روزه نمک آبرود هر هفته پنجشنبه و جمعه برگزار می شود . البته تور سه روزه نمک آبرود نیز در ایامی تعطیل سال برگزار می گردد.

سخن آخر:

آژانس مهراندیشان در فصل تابستان علاوه بر تورهای فوق تورهای یک روزه و تورهای چند روزه را در ایران عزیزمان برگزار می نماید.البته توصیه ما اینست چون تورهای نظیر تور سرعین و تور رفتینگ فقط در فصل تابستان برگزار می شود این سفرها را در اولویت انتخاب سفرهای تابستانی خود قرار دهید چون در فصول دیگر امکان سفر به آنها را نخواهید داشت.و اما تورهای شمال مانند تور نمک آبرود و تور ماسال در بهار و تابستان برگزار می شود و فرصت بیشتری برای سفر دارید.برای اطلاع از تورهای طبیعت گردی و ایرانگردی می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: تورهای داخلی , پرتقاضاترین تورهای تابستان 97 , تور پرتقاضا , تور ایرانگردی , تور طبیعت گردی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان


رامسر نگین مازندران است.نگین شمال ایران...
جاذبه های طبیعی رامسر زیبا و کم نظیر است از این رو چون لولوء در شمال ایران میدرخشد.رامسر با قرارگیری در حاشیه ی جنگلی شمال و دریای خزر از آب و هوای مطبوع و چشم اندازی بکر برخوردار است.در ادامه به مهم ترین جاذبه های توریستی رامسر اشاره میکنیم:

در سفر به رامسر از کجا دیدن کنیم؟

 

جنگل های دالخانی:

اگر 30 کیلومتر از رامسر عبور کنید به دالان بهشت می رسید. اینجا جنگلهای دالخانی هست. در مسیر جاده ییلاق جنت رودبار قرار گرفته است. پوشش گیاهی متراکم ، درختان در هم تنیده و بلند ، حیوانات آزاد و رها در طبیعت از ویژگی های بارز این جنگل است. جنگل های دالخانی از زیبایی های شمال ایران است.اگر در فصل تابستان به اینجا سفر کنید امکان کمپینگ نیزز برایتان مهیاست.

 تله کابین رامسر:
اگر تجربه ی دلنشین تله کابین سواری رامسر را داشته باشید بی شک نمایی از این بهشت را نظاره کرده اید.این خط انتقالی یکی از زیباترین خطوط انتقالی دنیا به شمار میرود. بر فراز تله کابین رامسر از یک سو نمای زیبایی از دریای خزر رخ می نماید از یک سو جنگل های سرسبز و از یک سو شهر رامسر.از آنجا که لذت تله کابین سواری زیاد است در تور سه روزه نمک آبرود - رامسر فرصتی برای استفاده از تله کابین رامسر به گردشگران داده میشود.


روستای جواهر ده:

روستای جواهر ده از توابع دهستان سخت از شهرستان رامسر است.در گذشته مردم رامسر برای رهایی از گرمای رامسر به منطقه ییلاقی جواهر ده تغییر مکان میداده اند و در زمستان مجددا به رامسر بازمیگشته اند.
در مسیر رسیدن به جواهرده ، پیچ و خم جاده ی جنگلی آن هوش از سرتان میبرد.چشمه ها و آبشارها از زیبایی های مسیر رسیدن به این روستاست.

یکی از چشمه های پربازدید جواهر ده در انتهای روستا و در کنار تخت سنگی واقع شده است میتوانید در تور شمال از این چشمه دیدن کنید و از گوارای آب آن نوش جان نمایید.

بوستان جنگلی صفارود:

این پارک جنگلی از جمله پارک های جنگلی طبیعی ست که بدون دخالت انسان شکل گرفته است.در کیلومتر 9 جاده جواهر ده منطقه ایست در دره و مجاورت رود صفا رود که بازدید از آن در سفر به شمال خالی از لطف نیست.

تور رامسر و تور نمک آبرود به صورت ترکیبی در تمام طول سال توسط آژانس مهراندیشان برگزار می شود. در تور نمک آبرود 3 روزه گشت رامسر در برنامه ی روز دوم برگزار می شود.

تورهای شمال بیشتر به صورت تورهای خانوادگی برگزار می شود ولی هدف آن ایجاد محیطی شاد در هوای دلچسب شمال است.پس هنگام شرکت در تور نمک آبرود لبخند را فراموش نکنید.

تورهای ایرانگردی مشابه تور رامسر از آژانس مهراندیشان:

تور نمک آبرود
تور سرعین اردبیل آستارا
تور ماسال
تور جنگل ابر
تور ماسوله
تور فیلبند
تورلرستان
تور قلعه رودخان
تورگلستان
تور شیراز
تور کویر مصر
تور کویر کاراکال
تور کویر مرنجاب



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

تور کویر مصر

کویر مصر نامی غریب در ایران! احتما با شنیدن این نام ذهنتان به سمت اهرام ثلاثه پرواز میکند. اما اگر در تور کویر مصر شرکت کنید در ایران سرزمینی را می یابید که رمز و رازهایش دست کم از اهرام ثلاثه ندارد.مصر روستایی در نزدیکی خور و بیابانک از توابع استان اصفهان است.در ادامه به آنچه در سفر به کویر مصر در انتظارتان است میپردازیم: مهم ترین جاذبه ی کویر مصر رمل های شنی طلایی رنگ است که قدم زدن روی آن و لمس شن های نرم آن لابه لای انگشتانتان لذتی وصف ناشدنی دارد.در تور کویر مصر می توانید رها و آزاد روی این تپه ها دراز بکشید و به آسمان پر ستاره کویر خیره شوید. ستاره ها آنقدر نزدیک زمین هستند که احساس میکنی تا دست دراز کنی ستاره میچینی... اینجا مرزی بین آسمان و زمین نیست هر دو یکدیگر را در آغوش کشیده اند.

در سفر به کویر کوتاهی نکنید... سراپا چشم شوید و از گوشه گوشه ی آن دیدن کنید. دریاچه نمک از دیگر جاذبه های مورد بازدید در تور کویرگردی است. اگر به تنهایی به کویرنوردی میپردازید حتما یک راهنما همراهتان داشته باشید، دریاچه نمک برای کسانی که با این منطقه غریب هستند خطر گم کردن راه اصلی را در پی دارد.

نخلستان سوخته از دیگر عجایب کویر مصر است. در دل کویر نخل هایی را میبینید که باروری ندارد چرا که سالیان گذشته با نفت خشک شده اند برای پرده برداشتن از این راز می توانید در تور یک روزه کویر همراه ما باشید و از این منطقه دیدن کنید.

از تفریحات مهیج کویر سافاری ست. سافاری یا همان ماشین سواری با خودروهای شاسی بلند دقیقا روی همین رمل های شنی انجام میشود و بیشتر کویرنوردان به این تفریح علاقه خاصی نشان میدهند. تفریح دیگری که شیرینی خاصی برای گردشگران دارد شتر سواری ست که در کمتر توری میتوانند تجربه کنند.

در سفر به کویر مصر شب را میتوانید در کاروانسراهای سنتی منطقه بمانید. این اقامتگاه ها بومگردی و سنتی ست و زیر نظر میراث فرهنگی به فعالیت میپردازند و امکانات رفاهی گردشگران را برای یک سفر ناب به کویر ایران فراهم میکنند. و اما در کنار این اقامتگاه ها دو هتل سنتی نیز که امکانات به مراتب بالاتر و بیشتری نسبت به مهمانسراها دارند به فهالیت میپردازند. آژانس مهراندیشان از معدود آژانس هایی ست که تور کویر مصر در هتل را اجرا می نماید. تور کویر مصر در هتل بالی مزیت های زیادی نسبت به اقامت در مهمانسرا دارد. بزرگترین مزیت آن اینست که علاوه بر حفظ بافت سنتی کویر ، اتاق ها به صورت تختدار ، حمام و دستشویی مجزا در هر اتاق و مهم تر از همه پلان اتاق ها به دو تخته ، سه و چهار تخته است در حالی که برای اقامت در مهمانسرا هر اتاق به صورت کف خواب و به 4 الی 5 نفر اختصاص می یابد به عبارتی اقامت آن گروهی محسوب می شود.

اگر میخواهید راحت ترین و بهترین تور کویرگردی را تجربه کنید با آژانس مهراندیشان همراه شوید تا از امکانات متمایز ما نسبت به سایر آژانس ها بهره مند شوید.
تور کویر مصر در فصل پاییز شروع و تا هفته آخر فروردین ماه ادامه می یابد و هر هفته به صورت منظم برگزار می شود.برای رزرو تور کویر و اطلاع از قیمت تور کویر مصر می توانید به قسمت تورهای طبیعت گردی - تور ماجراجویانه و تور کویر مصر مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: تور کویر مصر , تور کویر هتل بالی , تور کویر مصر در هتل , تور ارزان کویر مصر , تور کویر مصر ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

شمال ایران انبوه ترین نقاط توریستی ایران را در خود جای داده است. در این منطقه به دلیل نزدیکی مرز شهرهای مختلف شمالی میتوان جاذبه های گردشگری را در زمان کم و با طی مسافت کم مورد بازدید قرار داد. ساری پر جمعیت ترین شهر مازندران و مرکز استان است.در ادامه به معرفی جاذبه های دیدنی ساری اشاره میکنیم:

دریاچه چورت:

دریاچه چورت یکی از زیباترین دریاچه های کم سن و سال ایران می باشد. این دریاچه در سال 1318 شمسی بر اثر یک زلزله و سد شدن آب چشمه ایجاد شد. هنوز تنه های درختان که قبل ها در اینجا بوده اند از آب بیرون زده است و به زیبایی دریاچه افزوده است. اقلیم سرسبز دریاچه به دلیل قرارگیری در میان ابنوه جنگل و درختان سرسبز ، صدای پرندگان بومی و آب و هوای خوب آن از ویژگی های طبیعی این دریاچه است که آن را به یکی از جاذبه های دیدنی شمال تبدیل کرده است.
این دریاچه زیستگاه ماهی هایی ست که یا توسط مردم محلی در اینجا رها شده اند یا تخم آن توسط پرندگان در این دریاچه رها شده است و به مرور به جمعیت انها افزوده شده است گاها مردم در این دریاچه به ماهیگیری نیز مشغول می شوند.
این دریاچه در اصل دریاچه میانشه نام دارد ولی به دلیل نزدیکی به روستای چورت به این نام معروف شده است.
برای رسیدن به این دریاچه زیبا باید از جاده ساری به سمت کیاسر حرکت کنید.

دریاچه الندان:
دریاچه الندان همچون دریاچه چورت در نزدیکی کیاسر ساری قرار دارد.این منطقه مه آلود در زمستان زیستگاه اردک هاست و در فصل بهار بنفشه و گیاهان دارویی در این منطقه می رویند.در پاییز نیز عطر ازگیل در منطقه میپیچد.مجموعه دریاچه الندان به دلیل زیبایی فوق العاده اش و طبیعت منحصر به فردش لوکیشن فیلمبرداری بسیاری از فیلم هایی ست که در شمال ایران ساخته می شود.

چشمه های رنگی باداب سورت:

در شهرستان ساری ، بخش چهاردانگه چشمه ها در مسیر عبور خود از بالا به پایین کوه حوضچه های متعددی را به وجود آورده است. چیزی که این حوضچه ها را متمایز میکند طعم و رنگ متفاوت انهاست.یکی بی رنگ و بدون مزه است دیگری نارنجی رنگ و شورمزه که هر کدام خواص درمانی جداگانه نیز دارا می باشند.

برای تماشای زیبایی های شمال ایران و ساری می توانید از تورهای یک روزه شمال و تورهای چند روزه شمال از آژانس مهراندیشان استفاده کنید. تور دریاچه چورت علی الخصوص در پاییز علاقه مندان زیادی را به خود جذب مینماید.تور باداب سورت نیز هم به صورت تور یک روزه هم تور دو روزه توسط آژانس مهراندیشان برگزار می شود.

 

تورهای شمال ایران از آژانس مهراندیشان:
تور نمک آبرود

تور رامسر

تور ماسال

تور گلستان

تور جنگل ابر

تور فیلبند

تور هفت آبشار

تور جنگل راش

تور قلعه رودخان

تور ماسوله

تور ساحل و جنگل گیسوم

تور کندلوس

تور مرداب هسل

تور دریاچه ارواح

 



:: برچسب‌ها: تور شمال , تور نمک آبرود , تور چند روزه شمال , تور چند روزه نمک آبرود , ساری , استان مازندران , جاذبه های دیدنی ساری ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

تور دو روزه نمک آبرود

تور یک روزه نمک آبرود  تور نمک آبرود تور شاد یکروزه

کار کنید
سفر کنید
پول هایتان را جمع کنید
و دوباره تکرار...
برای چندمین بار هم که شده همراه آژانس مهراندیشان باشید
سرسبزی شمال هرگز تکراری نمی شود
تور 1 روزه نمک آبرود

نمک آبرود از سرسبزترین بخش های استان مازندران است. در مجاورت دریا قرار دارد و آب و هوای مرطوب و بارندگی زیاد بر سرسبزی آن افزوده است. تله کابین نمک آبرود از جاذبه های گردشگری نمک آبرود محسوب می شود که گردشگران زیادی برای استفاده از تلعه کابین نمک آبرود راهی اینجا می شوند. در تور یک روزه نمک آبرود علاوه بر استفاده از تله کابین از بادی جامپینگ و پل معلق نمک آبروذ هم دیدن نمایید. پل معلق نمک آبرود که در انتهای مسیر تله کابین نمک آبرود قرار دارد از میان جنگل  عبور کرده که عبور از آن هیجان زیادی دارد و زیبایی جنگل چشمتان را می رباید. تور نمک آبرود به صورت تور دو روزه نیز برگزار می شود که شامل یک شب اقامت در بهترین هتل های منطقه شمال ایران است. آژانس مهراندیشان در تمام طول سال هر هفته تور نمک آبرود را اجرا می نماید اما تور 2 روزه نمک آبرود فقط در بهار و تابستان به حد نصاب اجرا می رسد چرا که در این فصل ها تقاضا برای سفر به شمال بیشتر است و تعطیلات مدارس و دانشگاه ها فرصت را برای انجام سفر دو روزه مهیا می سازد. قیمت تور شمال آژانس مهراندیشان کاملا رقابتی با سایر آژانس ها ست و کیفیت خدمات آن در خور شان گردشگران عزیز می باشد. تمام تلاش ما در جهت کسب رضایت شما گردشگران عزیز میباشد. از اینکه ما را برای سفرهای خود برگزیده اید سپاسگزاریم.

تاریخ تور:4 خرداد ماه 97

قیمت تور هر نفر( خدمات کامل): 85000تومان

قیمت تور هر نفر (صبحانه): 70000تومان

محل حرکت

میدان آرژانتین یا آزادی

کرج میدان حافظ

زمان حرکت جمعه 4 خرداد 97 ساعت 04:00
ساعت بازگشت جمعه 24:00 تهران
وسیله نقلیه اتوبوس توریستی
منطقه مورد بازدید  استان مازندران - نمک آبرود
درجه سختی  1
ناهار و شام  1 وعده ناهار به عهده آژانس
آب و هوا جهت مشاهده آب و هوا کلیک کنید.

بــرنــامـــه سفـــــر:

 روز اول: صرف صبحانه - ساعت 10:00 بازدید از مجتمع نمک آبرود - ساعت 12:00 گشت ساحل دریا- ساعت 13:30 صرف ناهار در رستوران - ساعت 14:30 حرکت به سمت جنگل عباس آباد - مرکز خرید کلاردشت - ساعت 17:00 حرکت به سمت تهران - ساعت 23:00 الی 24:00 تهران

پذیرایی :

روز صبحانه ناهار
اول در رستوران توسط آژانس در رستوران توسط آژانس

سهم آژانس : یک وعده صبحانه - یک وعده ناهار

سایر خدمات:

بیمه کامل حوادث مسافرتی و دیه - پذیرایی عصرانه

 لوازم  ضروری:

کفش راحت - لیوان شخصی- لباس مناسب فصل

لوازم پیشنهادی:

دوربین عکاسی - عینک آفتابی - کرم ضد آفتاب

 نکات ضروری:

لطفا قبل از خرید منشوراطلاعات و قوانین تور را به دقت مطالعه فرمایید.
امکان جابه جایی و حذف گشت ها بنا به صلاح دید لیدر یا بروز شرایط خاص جوی وجود دارد.
 اتوبوس چارتر می باشد و بلافاصله بعد از ثبت نام امکان استرداد تور و کنسلی وجود ندارد.

دیگر تورهای آژانس مهراندیشان:

تور کویر مصر تور نمک آبرود  تور ساحل و جنگل گیسوم   تور یزد   تور ماسال   تور ابیانه    تور کاشان   تور کویر مرنجاب   تور دریاچه ارواح   تور مرداب هسل   تور کویر کاراکال   تور آفرود   تور رفتینگ    تور جنگل ابر  تور سرعین   تور ماسوله    تور لرستان    تور اسالم به خلخال   تور جنگل راش   تور تنگه واشی   تور یک روزه   تور دو روزه   تور شاد تور گلاب گیری کاشان تور سرعین اردبیل آستارا تور هفت آبشار   تور رفتینگ  تور کاشان  تور گلابگیری کاشان  تور سرعین  تور سرعین اردبیل آستارا  تور گلاب گیری  تور گلابگیری قمصر  تور گلابگیری نیاسر   تور سه روزه سرعین تور سرعین هوایی   تور سرعین زمینی تور 2 روزه گلابگیری کاشان  تور 2 روزه کاشان

 



:: برچسب‌ها: تور نمک آبرود , تور ارزان نمک آبرود , تور ارزان شمال , تور شمال , تور شمال ارزان , تور سه روزه شمال , تور چند روزه شمال , تور 3 روزه نمک آبرود رامسر , تور 3 روزه شمال , تور 2 روزه شمال , تور دو روزه شمال , تور دو روزه نمک آبرود , تور چند روزه , تور ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

تور 2 روزه نمک آبرود

تور نمک آبرود  تور چند روزه شمال

بو میکشم زندگی را

در هوای دل انگیز شمالی

تور 2 روزه نمک آبرود از آژانس مهراندیشان

تاریخ تور: 26 به 27 مرداد 96

قیمت تور هر نفر (خدمات کامل): 185000  تومان

قیمت تور هر نفر (صبحانه): 150000 تومان

محل حرکت

میدان آزادی مقابل هواپیمایی معراج

یا میدان آرژانتین مقابل بانک پارسیان

زمان حرکت

چهارشنبه 25 مرداد 96 ساعت 24:00

ساعت بازگشت

جمعه 24:00 تهران

وسیله نقلیه

اتوبوس توریستی

منطقه موردبازدید

 استان مازندران - نمک آبرود

درجه سختی

 1

ناهار و شام

2 وعده ناهار به عهده آژانس

آب و هوا

جهت مشاهده آب و هوا کلیک کنید.

برنــامـــه سفـــــر:

 روز اول: صرف صبحانه- حدود ساعت 10:00 صبح بازدید از مجتمع تفریحی نمک آبرود- صرف ناهار - ساعت 14:00 تحویل اتاق- ساعت 17:00 ساحل و جنگل سیسنگان - حدود ساعت 21:00 صرف شام
روز دوم: ساعت 8:00صرف صبحانه - ساعت 11:30 تخلیه هتل- ساعت 12:30 صرف ناهار- حرکت به سمت جنگل عباس آباد - مرکز خرید کلاردشت - ساعت 17:00 حرکت به سمت تهران - ساعت 20:30 آشکده کندوان - ساعت 23:30 الی 24:00 تهران
 

پذیرایی :

روز

صبحانه ناهار شام

اول

در رستوان توسط آژانس

در رستوان توسط آژانس

در رستوان توسط گردشگر

دوم در رستوان توسط آژانس در رستوان توسط آژانس

-------------------------

سهم آژانس : 2 وعده صبحانه - 2 وعده ناهار

سهم گردشگر: یک وعده شام

اقامت:

هتل سه ستاره

سایر خدمات  :

بیمه کامل - پذیرایی عصرانه

لوازم  ضروری:

 کفش راحت - وسایل شخصی- لباس مناسب فصل

لوازم پیشنهادی:

کرم ضد آفتاب - عینک آفتابی- دوربین عکاسی

نکات ضروری:

لطفا قبل از خرید منشوراطلاعات و قوانین تور را به دقت مطالعه فرمایید.
امکان جابه جایی و حذف گشت ها بنا به صلاح دید لیدر یا بروز شرایط خاص جوی وجود دارد.
 اتوبوس چارتر می باشد و بلافاصله بعد از ثبت نام امکان استرداد تور و کنسلی وجود ندارد.

تور کویر مصر   تور نمک آبرود  تور ساحل و جنگل گیسوم   تور یزد   تور ماسال   تور ابیانه    تور کاشان   تور کویر مرنجاب   تور دریاچه ارواح   تور مرداب هسل   تور کویر کاراکال   تور آفرود   تور رفتینگ    تور جنگل ابر  تور سرعین   تور ماسوله    تور لرستان    تور اسالم به خلخال   تور جنگل راش   تور تنگه واشی   تور یک روزه   تور دو روزه   تور شاد



:: برچسب‌ها: تور نمک آبرود , تور ارزان نمک آبرود , تور ارزان شمال , تور شمال , تور شمال ارزان , تور سه روزه شمال , تور چند روزه شمال , تور 3 روزه نمک آبرود رامسر , تور 3 روزه شمال , تور 2 روزه شمال , تور دو روزه شمال , تور دو روزه نمک آبرود , تور چند روزه , تور ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان


استان لرستان از استان های غربی ایران است که مرکز آن شهر خرم آباد است.این استان به دلیل پر آب بودن و داشتن چشمه ها و آبشار های زیاد و همچنین آب و هوای خوب برای گردشگران بسیار محبوب است.

جاذبه های لرستان :



قلعه فلک الافلاک:

این قلعه در مرکز شهر خرم آباد واقع شده است. قدمت ساخت آن به زمان ساسانیان می رسد و به دژ شاپور ساخت معروف بوده است اما احتمالا نام فلک الافلاک در دوران قاجار به ان اطلاق شده است. این قلعه علاوه بر زیبایی علی الخصوص در شب روایتگر تاریخ کهن ماست. در این قلعه موزه ی مردم شناسی لرستان نیز هست که یادگار رنج ها و سختکوشی های مردمان لر این سرزمین است. در تور لرستان می توانید از این قلعه دیدن نمایید.


گرداب سنگی:
این گرداب در غرب لرستان وجود دارد. از سنگ های 1*1 متر در نزدیک چشمه ای ساخته شده تا آب چشمه در آن جمع شود سپس بقیه شهر با کانال انتقال میدادند.
عمق این کانال 18 متر است و همیشه پر آب است.بقایای یک آسیاب آبی در فاصله 12 کیلومتری این گرداب واقع شده است که منبع ان همین گرداب بوده است.
برای دیدن این گرداب باید به غرب خرم آباد و در حوالی میدان تختی بروید.

آبشار بیشه:

این آبشار در میان جنگل های بلوط و رشته کوه های زاگرس قرار گرفته است.بلندای این آبشار 48 متر است که پس از فرود 10 متر مسیر را طی میکند تا به رودخانه سزار برسد.برای رسیدن به این آبشار از دل طبیعت بی همتای لرستان عبور میکنید که لذت این جاذبه را برایتان بیشتر می کند. در سفر به لرستان حتما از آّبشار بیشه دیدن نمایید.

آبشار گیریت:

این آبشار در شمال شرقی خرم آباد قرار دارد. از آنجا که منشا این آبشار از هفت چشمه سرچشمه سرچشمه میگیرد آن را آبشار هفت چشمه نیز می نامند. همچنین مردم روستای هفت چشمه آب مورد نیاز خود را از همین آبشار میگیرند. این آبشار در فضایی آکنده از درختان بلوط و زالزالک قرار گرفته است که روحتان را تازه میکند.


بام لرستان:

اگر جاذبه های طبیعی و زیبای لرستان برایتان فرصتی باقی گذاشت شب سری هم به بام لرستان بزنید. اینجاشهر به تمامه زیر پاهایتان است.بام لرستان در شرق خرم آباد قرار دارد.

پل شاپوری:
لرستان را پایتخت پل های ایران نیز میگویند چون در ان بیش از 100 پل تاریخی بنا شده است. اما اهمیت پل شاپوری در آنست که این پل تنها پل سنگی دنیاست و اگرچه امروز ترک برداشته است اما در گذشته محل اتصال لرستان به خوزستان بوده است.

 

تور لرستان

دریاچه کیو:
این دریاچه مصنوعی در مرکز شهر خرم آباد قراردارد و نکته ی جال توجه انست که چشمه های اطراف این دریاچه را پر آب میکنند. کیو در زبان لری به معنی کبود است و شاید زلالی آب این دریاچه و عمق آن سبب این نامگذاری بوده است.در تور لرستان از این نگین کبود دیدن می نمایید.

لرستان برای تعطیلات سفر بسیار مناسبی می تواند باشد علی الخصوص در فصل بهار و تابستان از هرجای این شهر گذر کنید سرسبزی آن چشمهایتان را میرباید و صدای دلنشین آبشارها گوشنواز است.
آژانس مهراندیشان هر سال در فصل بهار و تابستان تور لرستان را به اجرا میگذارد که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار میگیرد.شما نیز برای بازدید از جاذبه های لرستان بهتر است در تور لرستان شرکت کنید تا با برنامه ریزی در زمان کم از تمامی دیدنی های ان دیدن کرده و سفری خاطره انگیز در خاطران ثبت شود.اگر برای سفر به لرستان آماده اید با ما همراه شوید...

 

تورهای گردشگری مشابه تور لرستان از آژانس مهراندیشان:
تور سرعین شهر چشمه های آبرگم
تور نمک آبرود سرزمین سبز
تور ماسال بهشت گمشده گیلان
تور جنگل ابر سوار بر ابرها
تور رفتینگ قایقرانی بر موجهای سفید
تور کاشان دو روزه قدم زدن در کوچه باغ تاریخ ایران



:: برچسب‌ها: تور لرستان , تور ماسال , آبشار گریت ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

جغرافـــــیا

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری و از شهرهای مرکزی ایران است که در 97 کیلومتری جنوب غربی است

شهرکرد مرتفع ترین مرکز استان در ایران است.

آب و هــــوا

این اقلیم دارای آب و هوای معتدل مرطوب در اکثر فصول و آب و هوای سرد در زمستان است.

زبان و گویش

جالب است بدانید برخلاف حدس مردم مردمان شهرکرد به کردی تکلم نمی کنند.

زبان مردم شهرکردی فارسی است اما به دلیل آنکه مرکز استان است توجه مردمان سرزمین های مجاور را به خود جلب کرده است و به طور کل از ویژگی های بارز آن مهاجرپذیر بودن است به همین سبب مردمی با گویش ها و زبانهای مختلف را شامل می شود. بسیاری از اقوام عشایر در این سرزمین علی الخصوص منطقه کوهرنگ سکونت دارند که به زبان لری بختیاری تکلم می کندد. هرچه از شهرکرد به سمت اهواز و خوزستان بیشتر پیش برویم شاهد برهای بیشتری می باشیم.

جاذبه های دیدنی

این سرزمین اماکن باستانی و جاذبه های طبیعی بسیاری را درون خود جا داده است که از جمله ی آن :

گرداب بن در شهرستان بن- پل زمانخان در شهرستان سامان- تونل کوهرنگ، آبشار کوهرنگ، چشمه دیمه در کوهرنگ -دشت لاله های واژگون در کوهرنگ - دره عشاق در شهرکرد - سد زیبای زاینده رود می توان نام برد.

همچنین سرچشمه ی اصلی زاینده رود از این شهر آغاز و تا اصفهان ادامه می باید.

در سفر به شهرکرد جذاب ترین تفریح عمرتان را میتوانید تجربه کنید؛ رفتینگ یا همان قایقرانی بر موج های سفید از جذاب ترین ورزش ها و تفریحات است که در چهارمحال بختیاری که رودخانه هایی چون زاینده رود و ارمند رود خروشان وجود دارد بستر مناسبی برای این فعالیت فراهم شده است.

تور رفتینگ ارمند رود به صورت تور یک و نیم روزه و تور دو روزه در فصل بهار و تابستان توسط آژانس مهراندیشان برگزار می شود. کلیه ی کادر فنی تیم از اعضای تیم ملی رفتینگ و دارای مدرک بین المللی رفتگاید می باشند. تور رفتینگ ارمند رود معمولا به مدت 5 ساعت و حدود 19 کیلومتر راه را با قایق های بادی میپیماید. در بین مسیر رفتینگ می توانید شنا و پرش از صخره را تجربه کنید.

آژانس مسافرتی مهراندیشان گروه طبیعت گردی اکوتور برگزارکننده ی تخصصی تورهای رفتینگ زاینده رود  و رفتینگ ارمند رود می باشد.

 

دیگر تورهای مشابه تور رفتینگ:
تور تنگه واشی
تور هفت آبشار و لفور
تور لرستان
تور نمک آبرود



:: برچسب‌ها: تور رفتینگ , تور رفتینگ شهرکرد , تور رفتینگ اصفهان , تور رفتینگ چالوس , تور رفتینگ ارمند رود , تور رفتینگ زاینده رود ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

تور نمک آبرود

تور نمک آبرود  تور چند روزه شمال   تور شمال

تور نمک آبرود  تور یک روزه نمک آبرود   تور ارزان نمک آبرود   تور نمک آبرود یک روزه  تور شاد نمک آبرود  تور شاد  تور شاد داخلی   تور شمال  تور یک روزه شمال  تور ارزان شمال  تور ارزان یک روزه 

تور گردشگری شمال   تور نوروز 97  تور شمال نوروز 97  تور چند روزه شمال نوروز 97   تور نمک آبرود نوروز 97  تور سه روزه شمال نوروز 97 تور ایرانگردی   آژانس مهراندیشان

بعد از یک هفته ی پرهیاهو

می رویم تا در هوای شمال هوایی تازه کنیم

در تور یک روزه نمک آبرود با آژانس مهراندیشان همسفر شوید:

تاریخ تور: 11 اسفند ماه 96

قیمت تور هر نفر( خدمات کامل): 80000 تومان

قیمت تور هر نفر (صبحانه): 65000 تومان

محل حرکت میدان آرژانتین یا آزادی
زمان حرکت جمعه 11 اسفند 96 ساعت 04:00
ساعت بازگشت جمعه 24:00 تهران
وسیله نقلیه اتوبوس توریستی
منطقه مورد بازدید  استان مازندران - نمک آبرود
درجه سختی  1
ناهار و شام  1 وعده ناهار به عهده آژانس
آب و هوا جهت مشاهده آب و هوا کلیک کنید.

بــرنــامـــه سفـــــر:

 روز اول: صرف صبحانه - ساعت 10:00 بازدید از مجتمع نمک آبرود - ساعت 12:00 گشت ساحل دریا- ساعت 13:30 صرف ناهار در رستوران - ساعت 14:30 حرکت به سمت جنگل عباس آباد - مرکز خرید کلاردشت - ساعت 17:00 حرکت به سمت تهران - ساعت 23:00 الی 24:00 تهران

پذیرایی :

روز صبحانه ناهار
اول در رستوران توسط آژانس در رستوران توسط آژانس

سهم آژانس : یک وعده صبحانه - یک وعده ناهار

سایر خدمات:

بیمه کامل حوادث مسافرتی و دیه - پذیرایی عصرانه

 لوازم  ضروری:

کفش راحت - لیوان شخصی- لباس مناسب فصل

لوازم پیشنهادی:

دوربین عکاسی - عینک آفتابی - کرم ضد آفتاب

 نکات ضروری:

لطفا قبل از خرید منشوراطلاعات و قوانین تور را به دقت مطالعه فرمایید.
امکان جابه جایی و حذف گشت ها بنا به صلاح دید لیدر یا بروز شرایط خاص جوی وجود دارد.
 اتوبوس چارتر می باشد و بلافاصله بعد از ثبت نام امکان استرداد تور و کنسلی وجود ندارد.
 
 

دیگر تورهای طبیعت گردی آژانس مهراندیشان:

تور کویر مصر     تور کویر مرنجاب     تور رفتینگ     تور ساحل و جنگل گیسوم    تور دریاچه ارواح         تور مرداب هسل     تور کویر کاراکال   تور یزد   تور آفرود   تور ماسال   تور جنگل ابر    تور سرعین    تور ماسوله    تور ابیانه     تور لرستان   تور اسالم به خلخال      تور جنگل راش   تور تنگه واشی  تور یک روزه    تور دو روزه    تور شاد

تور قلعه رودخان تور شمال نوروز 97



:: برچسب‌ها: تور نمک آبرود , تور ارزان نمک آبرود , تور ارزان شمال , تور شمال , تور شمال ارزان , تور سه روزه شمال , تور چند روزه شمال , تور 3 روزه نمک آبرود رامسر , تور 3 روزه شمال , تور 2 روزه شمال , تور دو روزه شمال , تور دو روزه نمک آبرود , تور چند روزه , تور ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

میخواهید بدانید در سفر به کاشان از چه جاهایی دیدن کنید؟؟؟
علی رغم تصور اکثریت که از کاشان فقط حمام و باغ فین و گلابگیری کاشان در ذهنشان تداعی می شود این شهر جاذبه های توریستی زیادی دارد که در ادامه به آن میپردازیم:

غار رئیس:

این غار در نیاسر است و از سه طبقه و دو کانال تشکیل شده ست که در طول آن به 780 متر میرسد قدمت آن به 2000 سال پیش میرسد و در مورد علت احداث آن توسط انسان چیز زیادی در دست نیست اما احتمال زیاد هم به عنوان پناهگاه هم برای آداب مذهبی استفاده می شده است.

چهارتاقی:
چهارتاقی که به آتشکده ساسانیان نیز معروف است در زماناردشیر بابکان موسس سلسله ساسانی در نیاسر کاشان بنا نهاده شد بنای کف یک چهار ضلعی بدون دیوار است و در بالا یک گنبد دارد که علاوه بر جنبه مذهبی آن که برای پرستش آتش بنیان نهاده شده از آن برای اندازه گیری زمان و وقت و تقویم آفتابی نیز استفاده می شده است.در تور کاشان نیاسر میتوانید از این بنا دیدن نمایید.

چشمه اسکندریه:
چشمه اسکندریه که سرچشمه ی آبشار نیاسر است و دو سوم آب آن به آبشار می رسد در نزدیکی چهار تاقی قراردارد.

آبشار نیاسر:
خود آبشار نیاسر اصلی ترین جاذبه ی طبیعی نیاسر است که توجه همگان را به خود جلب میکند و در گشت های تور کاشان به عنوان یک گشت پر متقاضی گنجانده می شود.

آژانس مهراندیشان هر ساله در فصل اردیبهشت و خرداد اقدام به برگزاری تور گلاب گیری کاشان می نماید البته این تور گاها با تور ابیانه ترکیب می شود. در سالهای گذشته تور گلاب گیری قمصر بیشتر رواج داشت اما در سالهای اخیرتور گلابگیری نیاسر بیشترین تقاضا را داشته است.سعی ما بر آن بوده است که قیمت تور کاشان در پایین ترین حد ممکن به گردشگر پیشنهاد شود.مبدا حرکت تور کاشان از تهران است با این حال تور کاشان از اصفهان و تور کاشان از قم نیز اجرا می گردد.

تورهای یک روزه مشابه تور کاشان:

تور ماسوله

تور ابیانه

تور رامسر

تور هفت آبشار و لفور

تور کندلوس



:: برچسب‌ها: تور کاشان, تور ارزان کاشان, تور یک روزه کاشان, تور دو روزه کاشان, تور گلابگیری کاشان, تور گلاب گیری ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 | نظرات ()