نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان


دریاچه شورابیل:

از جاذبه های دیدنی اردبیل و سرعین دریاچه ی شورابیل است.این دریاچه یکی از دریاچه های طبیعی درون شهری ست. در گذشته گل آن بیماران را شفا میداده اما امروزه زیستگاه پرندگان مهاجر به اردبیل است.علت نام گذاری این دریاچه به شورابیل ، آب شور مزه آن بوده است اما امروزه با افزودن آب شیرین به آن امکان پرورش نوعی از قزل آلا در آب آن فراهم گشته است. در تور سرعین می توانید از این دریاچه ی زیبا دیدن کنید.

جنگل فندقلو:

اگر در مسیر شهر اردبیل به سمت نمین حرکت کنیم، در 10 کیلومتری این شهر به جنگلی زیبا می رسیم. جایی که در فصل بهار پوشیده از گل های سفید و زیبای بابونه است. شهرت این جنگل به درختان انوبه فندق است کخه علت نامگذاری آن هم همین بوده است. اگر از تور سرعین در فصل بهار استفاه میکنید حتما عطر شکوفه های بابونه ی این جنگل در خاطرتان جاودان می ماند.

روستای ویلا دره:

ییلاق بیله درق یا همان ویلا دره دومین جاذبه گردشگری شهر سرعین می باشد. دویست متر پهنا دارد و در عمق صد متری یک دره واقع شده است.این دره در سه کلیومتری شمال سرعین قرار گرفته است.اهمیت این روستا برای گردشگران تور سرعین در آب و هوای بسیار مطبوع و خنک آن است. چشمه های آب معدنی و طبیعت بی نظیر آن فرصتی را فراهم می آورد تا تمام زیبایی های طبیعی را در یک زمان با هم ببینید.کندوهای عسل ، چشمه ها ، درختان زیبا، گل ها و از همه زیباتر غارهای متعدد طبیعی که بسیار چشم نواز است. از بین تمام غارها یک غار با دهانه ی بزرگ بر بالای تپه بیله درق قرار گرفته است که گردشگران تور سرعین از این غار بازدید به عمل می آورند.

چشمه آب گازدار:

در روستای ویلا دره که همانطور که قبلا گفته شد از دومین جاذبه های گردشگری سرعین به شمار می رود یک چشمه ی بزرگ استخری قرار دارد که آب آن برعکس چشمه های معدنی دیگر سرعین سرد است و جذابیت بعدی آن اینست که این آب دارای گاز طبیعی ست که نوشیدن آن چون نوشابه برایتان جذاب خواهد بود علاوه بر آن خصوصیات درمانی بسیاری دارد و برای بیماری های کبدی ،دستگاه تغذیه و پوست و بافت بدن مفید است.

برای سفر به سرعین خودتان را آماده کنید و در تابستان 97 همراه آژانس مهراندیشان در تور سرعین اردبیل آستارا اوقات خوشی را سپری کنید. تور سرعین هر هفته از سه شنبه تا جمعه و ایام تعطیل به صورت گروهی برگزار میگردد.اقامت تور سرعین اردبیل آستارا در هتل دربار واقع در مرکز شهر است.تمام تلاش ما جلب رضایت شما در تورهای ایرانگردی این شرکت می باشد و همواره قیمت تور سرعین از سوی این شرکت در بهترین نرخ ممکن پیشنهاد می شود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سرعین و قیمت تور سرعین با آژانس مهراندیشان تماس بگیرید یا از طریق لینک زیر عمل نمایید:

[maxbutton id="3" ]

 

تورهای مشابه تور سرعین اردبیل آستارا در فصل تابستان:

تور نمک آبرود

تور شمال

تور کویر مصر

تور نمک آبرود 2 روزه

تور دو روزه نمک آبرود

تور نمک آبرود سه روزه

تور چند روزه شمال

تور رامسر

تور گردشگری

تور گردشگری شمال

تور کویر مرنجاب

تور رفتینگ



:: برچسب‌ها: تور سرعین , تور سرعین اردبیل آستارا , جاذبه های دیدنی سرعین , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

جاذبه های دیدنی سرعین

سفر به استان اردبیل و سرعین همیشه خوشایند است و بی شک به یکی از خاطره انگیز ترین سفرهاتان تبدیل می شود. سرعین با قرار گرفتن در دامنه کوه های سبلان علاوه بر آب و هوای خوش و سرسبزی فوق العاده چشمه های آب گرمی را شامل می شود که مرهم بسیازی از درد هاست. چشمه های آب معدنی به دلیل خاصیت درمانی در سراسر دنیا بسیار مورد توجه است که ایران عزیزمان بحمدلله در این زمینه بسیار غنی ست. به همین سبب سرعین هر ساله میزبان توریست های خارجی و گردشگران داخلی بسیاری ست که برای بهره بردن از زیبایی های سرعین راهی این منطقه می شوند.در مسیر سفر به سرعین از گردنه حیران و آستارا عبور میکنید که در ادامه به جاذبه های آنها نیز میپردازیم.

آبگرم های سرعین:

سرعین به معنای سرچشمه است. آبگرم هایی که از کوه سبلان سرچشمه میگیرد بسیار متعددند اما چهار مرکز آبدرمانی مهم سرعین را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

آب گرم قره سو : در غربی ترین بخش سرعین واقع شده است. آب آن بدون رنگ و بو و طعم آن کمی گس است. املاح موجود در آن شامل بی کربنات ، سولفات، پتاسیم و منیزیم، سدیم وکلرر است که بیشتر استفاده آن برای دردهای رماتیسمی و آرامش اعصاب است از همین رو نام دیگر آن اعصاب سویی است.
آدرس آبگرم قره سو:سرعین - چهارراه قره سویی-جنب آبگرم ساری سو

آب گرم گاومیش گلی: پر آب ترین و پر وسعت ترین آبگرم سرعین همین گامیش گلی هست. علت نامگذاری آن اینست که در زمان های دورتر که هنوز به مرکز آبدرمانی تبدیل نشده بود گاومیش های سرعین پس از آنکه دمای آب پایین می آمده است در این چشمه میخوابیدند و مردم محلی اینجا را گاومیش گلی می نامیدند.آب آن همیشه جوشان است، ترش مزه و کمی بوی گوگرد میدهد و برای درمان بیماری های عمومی ، بیماری های زنان، بیماری های قلبی ، تقویت قوای دفاعی بدن،و بیماری های سیستم عصبی مناسب است.
آدرس آب گرم گامیش گلی:سرعین - مرکز شهر

آبگرم گوز سویی: همانطور که از اسم آن پیداست برای درمان بیماری های چشمی مفید است. این چشمه از آبدهی پایینی برخوردار است و از دو نقطه در کف آن مقداری هوا و گاز کربنیک خارج می شود.

آدرس آبگرم گوز سویی: سرعین - جنب قهوه خانه ممتاز

آبگرم بش باجیلار: بعد از گامیش گلی دومین مرکز آبدرمانی از نظر وسعت و قدمت است.آب این مرکز از پنج چشمه میجوشد بدین سبب به آن بش باجیلار میگویند.آب آن برای درمان بیماری های عمومی و مفصلی و عصبی به کار میرود.
آدرس آب گرم بش باجیلار: سرعین - بلوار شریعتی

تور سرعین

آستارا

آستارا از شهرهای خوش آب و هوای مرزی ایران در استان گیلان است. این شهر مرزگیلان  و جمهوری آذربایجان می باشد. به دلیل وجود باتلاق ها و مرداب های زیاد در این منطقه در گذشته بازرگانان از این منطقه به آهستگی عبور میکردند که سبب شده بود آستارا را آهسته رو یا آسته رو بنامند.پیشنهاد میکنیم در سفر به سرعین هنگام عبور از آستارا حتما از بازارچه مرزی آن دیدن کنید.
برای اطلاع از جاذبه های آستارا می توانید به مطلب اختصاصی جاذبه های آستارا رجوع کنید.

گردنه حیران کجاست؟

گردنه ی حیران در استان گیلان ،شهر آستارا، روستای حیران قرار گرفته است. این منطقه که در میان راه سرعین قرار گرفته است از یک سو امتداد رشته کوه های سبلان است و از سوی دیگر به رود ارس ختم می شود و به همین دلیل و بارش های سالیانه سرسبزی فوق العاده ای دارد.ابرها در برخورد با کوه راکد می شوند و همین موضوع دلیل ایجاد مه دائمی در این منطقه است که زیبایی آن را صدچندان کرده است بی دلیل نیست که نام این منطقه را حیران گذاشته اند چون در اولین نگاه زیبایی خیره کننده ی آن چشم هر بیننده ای را حیران می کند.

دره ها و کوه های پوشیده از گل و مرتع ها ی سرسبز آن سفر سرعین را برایتان خاطره انگیز میکند.

تور سرعین از آژانس مهراندیشان

برای کسانی که از گرمای تابستان فراری اند سرعین مقصد مناسبی برای گردشگری ست . تورهای گردشگری سرعین در این فصل به اوج میرسد. پس فرصت را از دست ندهید...
آژانس مهراندیشان با در نظر گرفتن بهترین امکانات رفاهی سعی دارد تور سرعین را با بهترین کیفیت به شما ایران دوستان ارائه نماید.

منتظر دیدارتان در تور سرعین اردبیل آستارا هستیم.

 

تورهای گردشگری مشابه تور سرعین اردبیل آستارا از آژانس مهراندیشان:
تور لرستان سرزمین آبشارها
تور نمک آبرود سرزمین سبز
تور ماسال بهشت گمشده گیلان
تور جنگل ابر سوار بر ابرها
تور رفتینگ قایقرانی بر موجهای سفید
تور کاشان دو روزه قدم زدن در کوچه باغ تاریخ ایران

 



:: برچسب‌ها: تور سرعین, تور سرعین اردبیل آستارا , سفر به سرعین , جاذبه های دیدنی آستارا , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

اگر به دنبال یک تور مناسب برای فرار از گرمای تابستان هستید ، تور سرعین انتخاب مناسبی ست. سرعین در استان اردبیل واقع شده است و از آنجا که در دامنه های رشته کوه سبلان قرار دارد آب و هوای آن سرد و خنک است و در تابستان رضایت شما را جلب می نماید.در تور سرعین اردبیل آستارا از سه شهر خوش آب و هوای ایران بازدید خواهید کرد اگر چه بهتر است قبل از سفر به سرعین به سایت weathers.com مراجعه کرده و آب و هوای سرعین را بررسی نمایید.

آژانس مهراندیشان گارانتی سالیانه هتل دربار سرعین را دارا می باشد و اقامت تور سرعین خود را در این هتل تدارک میبیند. از مزیت های هتل دربار سرعین دسترسی آسان به مرکز شهر سرعین ، آبگرم سرعین و مراکز خرید است.

اگر قصد سفر به سرعین را دارید پیشنهاد ما اینست این تور را به صورت گروهی تجربه کنید. تور گروهی سرعین با اتوبوس های توریستی درجه یک برگزار می شود. مزیت این تور نسبت به تور هوایی سرعین در این است که لیدر تور برای شما برنامه ی دقیقی از گشت ها با زمان بندی دقیق ارائه میکند و طبق آن بازدید شما از جاذبه های گردشگری سرعین به عمل می آید. ضمن آنکه جو گروهی و دوستانه در این تورها صمیمیت زیادی بین اعضا ایجاد میکند که به سبب آن سفر دوستانه تر و تور شاد تر برگزار می شود.

چشمه های آبگرم معدنی سرعین رتبه یک جاذبه های دیدنی سرعین به حساب می آید و در درجه بعد جنگل فندقلو به عنوان جاذبه ی دوم گردشگری سرعین خودنمایی میکند.

در انتخاب آستخرهای آبگرم نیازهای خود را در نظر بگیرید. اگر بیماری خاص یا مشکل خاصی در یک ناحیه از بدن خود دارید با پرس و جو آبگرم مناسب خود را انتخاب کنید چرا که هر یک از آب گرم های سرعین ویژگی ها و خواص درمانی منحصر به خود را دارا می باشند و ترکیبات معدنی هریک متفاوت از دیگری می باشد.

جنگل فندقلو در فصل بهار عروس اردبیل به حساب می آید. دامان آن با شکوفه های سپید بابونه تزئین می شود و عطر دلنشین آن گردشگران را جذب زیبایی خود میکند.

کندوهای عسل سرعین فرصت مناسبی ست تا طعم لذت بخش و اصیل عسل ایرانی را بچشید برای این کار حتما سری به ویلادره بزنید.بر فراز تپه ی ویلا دره چشمه ای است که از آب سرد گازدار پر شده است.قطعا طعم آن برایتان تازه و جذاب خواهد بود.

اگر از تهران به سمت سرعین می روید از جاده رشت عبور می کنید. در در تورهای سرعین از گردنه حیران بازدید میکنیدو از تله کابین و سورتمه ی آن استفاده میکنید ولی چنانچه به صورت انفرادی به سرعین سفر میکنید میتوانید در بین راه از تالش و منطقه ی سرسبز و زیبای آن دیدن کنید.

سعی گروه طبیعتگردی آژانس مهراندیشان این بوده است قیمت تور سرعین را نسبت به آژانس های گردشگری دیگر رقابتی تعیین کند. بیشتر مخاطبان تور سرعین اردبیل آستارا خانواده ها می باشند و محیط این تور بسیار مناسب یک سفر خانوادگی ست.

به امید دیدار شما گردشگران عزیز در تور سرعین و جلب رضایت شما ...



:: برچسب‌ها: تور سرعین, تور سرعین اردبیل آستارا , سفر به سرعین , جاذبه های دیدنی آستارا , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

تور نمک آبرود

شمال ایران همیشه برای گردشگران اولین گزینه ی سفر است. همین موضوع باعث شده تور نمک آبرود از پرتقاضاترین تورهای گردشگری به حساب آید.برای سفر به نمک آبرود بهترین فصل بهار است ولی روی هم رفته تور نمک آبرود فصلی نیست و در هر دوره از سال قابل سفر است، ولی به علت آب و هوای شمال که اکثرا بارانی ست حتما قبل از تور گردشگری شمال برای اطلاع از آب و هوای نمک آبرود به سایت wheather.com مراجعه و بررسی نمایید.

شهرک نمک آبرود با امکانات ویژه گردشگری برای بازدید گردشگران عزیز احداث شده است. 2 خط تله کابین ان شما را بر فراز جنگل نمک آبرود می برد و می توانید چشم انداز زیبایی از شمال را زیر پایتان تماشا کنید.سورتمه ی آن از میان جنگل سرسبز میگذرد و روحتان را پرواز میدهد.

برای رسیدن به این طبیعت زیبا از جاده چالوس حرکت میکنید. در راه سفر به نمک آبرود می توانید از مرداب هسل بازدید کنید که در چالوس قراردارد.مردابی زیبا که در هر فصلی از سال رنگ جدید و زیبایی به خود میگیرد. برای رسیدن به این مرداب باید از جنگل مشعل عبور کنیدو در هوای خنک جنگل اکسیژن تنفس کنید.

آژانس مهراندیشان قریب به  13 سال متوالیست که در صنعت گردشگری به فعالیت میپردازد و هر سال تورهای شمال را به صورت تخصصی برگزار می نماید. ما هر سال تلاش میکنیم تا با افزودن گشت های جدید به تور شمال آن را برای گردشگر جذاب تر از قبل کنیم به طوری که حتی اگر هر ماه در تور نمک آبرود 2 روزه شرکت کنید هر بار گشت جدیدی در انتظارتان خواهد بود.

جنگل عباس آباد یکی از جاذبه های گردشگری مازندران است. سفره خانه های سنتی ، طعم چای ذغالی ، اکسیژن تاره از درختان همه و همه جنگل عباس آباد را برای گذراندن یک روز عالی مهیا می سازد.

گشت دیگری که در تور دو روزه نمک آبرود انجام می شود، ساحل دریاست. در ساحل دریای خزر قدم بزنید ، خاطراتتان را مرور کنید ، به صدای موسیقی دریا گوش بسپارید و آرامش بگیرید.به نظر می رسد هیچ جای دنیا از دریا آرامش بخش تر نیست.

تجربه نشان داده بیشتر گردشگران علاقه مندند به جای استفاده ار تور یک روزه نمک آبرود تمایل به رزرو تور چند روزه شمال دارند. چرا که گشت ها به فشردگی تور 1 روزه نیست و زمان بیشتری برای گردش و استراحت دارند. آژانس مهراندیشان برای آسودگی گردشگران تور نمک آبرود ، بهترین هتل ها و بهترین خدمات را تدارک میبیند. بیشتر اقامت تور شمال در هتل کوشال نوشهر و هتل مارال کلاردشت است و تا کنون پاسخگوی خوبی برای نیازهای گردشگر بوده است. کیفیت غذا در شهرهای شمالی به نسبت سایر شهرهای توریستی ایران مطلوب است اما پیشنهاد میکنیم از مصرف غذاهایی چون چلوکباب کوبیده خودداری کنید علی الخصوص در فصل بهار ممکن است با مزاج شما سازگاری نداشته باشد.

چنانچه شما فرصت کافی برای شرکت در تور سه روزه نمک آبرود را ندارید می توانید در تور 1روزه نمک آبرود که هر هفته جمعه ها و ایام تعطیل برگزار می شود شرکت کنید. گشت ها در این تور به صورت کامل ولی کمی فشرده تز از تور 2 روزه نمک آبرود انجام می شود.

برای رزرو تور نمک آبرود و اطلاع از قیمت ها به صفحه ی اصلی سایت مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: تورنمک آبرود , تور نمک آبرود , تور 2 روزه نمک آبرود , تور شمال , تور گردشگری شمال , راهنمای نمک آبرود ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

تور سه روزه نمک آبرود و مرداب هسل

مردابی در نزدیکی روستای طلاجو از توابع شهرستان چالوس در دل جنگل های انبوه مشعل وجود دارد که آن را مرداب هسل می نامند. برای بازدید از این مرداب زیبا هم میتوانید در تور یک روزه مرداب هسل شرکت کنید هم در تور نمک آبرود 2 روزه شرکت کنید و در یکی از گشت های آن از این منطقه زیبا دیدن نمایید.اما بهتر است قبل از سفر با این منطقه بیشتر آشنا شوید.

چرا مرداب هسل؟

وجه تسمیه ی انتخاب این نام اینست که در زبان مازنی در اصطلاح به آب راکد هسل میگفتند از این رو اینجا به مرداب هسل معروف گشته است.

این جاذبه ی رنگارنگ در هر فصل رنگ تازه ای به خود میگیرد.در فصل بهار و تابستان جلبک های ان سبز رنگ است به رنگ زمرد ناب و با اتمام تابستان و شروع پاییز و زمستان به رنگ عقیق قرمز در می آید...

صدای آواز پرندگان از دل جنگل به گوش می رسد و روحتان را پرواز میدهد. اینجا میتواند سوژه ناب عکاسی یا نقاشی تان باشد.

راه رسیدن به مرداب هسل از کجاست؟

برای رسیدن به مرداب هسل باید از جنگل مشعل عبور کنید. برای سفر گروهی نیاز به مجوز جنگلبانی دارید. ولی سفر گروهی به این منطقه بسیار لذت بخش است. میتوانید گوشه ای زیرانداز پهن کنید و از تماشای منظره ی زیبای مرداب و طعم آش ذغالی و عطر چای آتشی لذت ببرید. میتوانید بر تاب معلق در میان درختان سوار شوید و آزادانه در هوا تاب بخورید و مرداب را نظاره کنید.

آژانس مهراندیشان که سابقه ای درخشان در برگزاری تورهای ایرانگردی دارد تور مرداب هسل را در فصل های معتدل سال به صورت تور یک روزه و دو روزه که با تور نمک آبرود ترکیب میشود برگزار میکند. زیبایی های شمال ایران در این منظقه خلاصه نمی شود اگر می خواهید از روز تعطیل خود کاملا بهره ببرید بهتر است از تورهای چند روزه شمال استفاده کنید تا از جاذبه های گردشگری بیشتری بازدید به عمل آورید هرچند هر یک از این مکان های دیدنی به تنهایی نیز زیباست و روح آدمیزاد را تازه میکند.

اگر این دریاچه توانسته نیاز روحی شما به طبیعت را برطرف کند و از دیدن ان لذت برده اید در نزدیکی نوشهر نیز دریاچه ای به نام ارواح قرار دارد که بخاطر نام وهم انگیزش اخیرا بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است از این دریاچه نیز میتوانید دیدن کنید.یا در مطالب دیگر سایت با آن بیشتر آشنا شوید.

 

دیگر تورهای آژانس مهراندیشان که در شمال ایران برگزار میگردد:
تور نمک آبرود 

تور ساحل و جنگل گیسوم 

  تور ماسال

تور دریاچه ارواح 

تور سرعین

 تور ماسوله 

تور اسالم به خلخال

تور سرعین اردبیل آستارا



:: برچسب‌ها: تور نمک آبرود, تور 2 روزه نمک آبرود و مرداب هسل ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

تور رفتینگ ارمند رود

رفتینگ چیست؟

رفتینگ همان قایقرانی بر موج های سفید یا به عبارتی موج های خروشان رودخانه است که در سراسر دنیا به عنوان رشته ورزشی و یک تفریح مهیج به حساب می آید.برای انجام این فعالیت به عنوان تفریح نیاز به قوای بدنی خیلی خاصی ندارد و یک نیروی معمولی کافیست چرا که کار گروهیست و رودخانه نیز به کمک شما می آید.گاه پارو میزنید گاه دست از پارو زدن میکشید و تلاطم موج ها شما را پیش میراند.
می توانید به آوای دلنشین پرندگان اطراف رودخانه و صدای خروشان موج گوش بسپارید و لذت ببرید.
شما با چند آموزش اولیه ساده می توانید در تورهای رفتینگ شرکت کنید و یک روز مهیج را در خاطرتان ثبت کنید.

تور رفتینگ

تجهیزات مورد نیاز رفتینگ:
برای انجام این فعالیت نیاز به یک قایق بادی 4 ،6 یا 12 نفره ، یک پارو به ازای هر نفر و یک جلیقه نجات ، یک کلاه ایمنی است.تعداد نفرات هر قایق با توجه به میزان خروشانی آن رودخانه است در رودخانه های خروشان تعداد نفرات هر قایق 4 نفر است و در رودخانه های آرام تر 6 تا 12 نفر متغیر است.در هر قایق یک نفر به عنوان راهنما حضور می یابد،وظیفه اصلی راهنما حفظ امنیت مسافران است ، همچنین او با توجه به اینکه رودخانه را به خوبی می شناسد می تواند بهترین مسیر و پر جاذبه ترین مسیر را برای حرکت انتخاب کند و همینطور هرجا لازم باشد با آگاه ساختن بهنگام گردشگر آمادگی لازم را برای مسیر پیش رو به او بدهد.

راهیابی و نکات ایمنی رفتینگ:
رودخانه شامل امواج غیر منتظره ، سوراخ ها و سنگ های ریز و درشتی ست که راهنما یا بلده راه با ممارست در تمارین مختلف نسبت به آنها آگاهی پیدا کرده است.
او مسیر را چنان انتخاب میکند که علاوه بر هیجان ، حفظ سلامت مسافر در اولیت او باشد.
به دلیل همین شرایط رودخانه از گردشگران خواهشمندیم در تور رفتینگ به راهنمایی های سرپرست قایق توجه لازم را داشته باشند و از شوخی های نا بجا ، هل دادن یکدیگر داخل آب، شیرجه زدن از قایق به داخل آب بدون هماهنگی سرپرست تور بپرهیزند.

آیا برای شرکت در تور رفتینگ باید شنا بلد باشم؟

برای شرکت در تور رفتینگ بدون هیچ هزینه اضافی به شما کلاه ایمنی لایف یا جلیقه نجات و پارو داده می شود.پس لازم نیست شنا بلد باشید هرچند کسانی که شنا آموخته اند با آب بیشتر عجین می شوند و لذت بیشتری میبرند.

برای رفتینگ چی بپوشیم؟

اگر شما تمایل به شرکت در تور رفتینگ دارید باید بگوییم نیاز به تشکیلات خاصی ندارید برای خانم ها روسری ، مانتو یا تونیک و شلوار از جنس الیاف مصنوعی و یک جفت صندل پشت بسته و برای آقایان نیز لباس آستین بلند برای محافظت از نور آفتاب و یک جفت صندل پشت بسته مناسب است. استفاده از کرم ضد آفتاب را برای این تور برای خانم ها و آقایان توصیه میکنیم.

معرفی رودخانه های رفتینگ در ایران: 

رودها در ایران از نظر سختی به 5 درجه تقسیم می شوند که درجه 1 آسان ترین آنها و 5 سخت ترین آنهاست

استان چهارمحال بختیاری - ارمند رود: ارمند رود به طول 19 کیلومتر و حدود 5 ساعت با درجه سختی 3 تا 4 از رودخانه های خروشان و پرطرفدار در ایران است.آژانس مهراندیشان هر ساله در فصل بهاروتابستان اقدام به برگزاری تور رفتینگ ارمند رود می نماید.
استان چهار محال بختیاری - زاینده رود: این رود نیز در درجه پایین تر سختی نسبت به ارمند قرار دارد. طول آن 17 کیلومتر و حدود 5 ساعت است.درجه سختی ان 2 تا 3 است.متاسفانه به صلاح دید استاندار شهر سامان فعلا امکان برگزاری تور رفتینگ زاینده رود وجود ندارد.

استان مازندران - هراز: درجه سختی این رودخانه 4  است و بدلیل دبی بالای آب مدت زمان آن 2 ساعت است.
استان مازندران - چالوس: رفتینگ این رودخانه نیز در حدود 2 تا 3 ساعت به طول می انجامد و درجه سختی آن 4 می باشد.تور رفتینگ چالوس بیشتر برای تهرانی ها جذاب است چون در فاصله ی کمی از تهران قرار دارد.
استان لرستان و خوزستان- دز : این رودخانه از پرخطرترین رودخانه ها و پر طرفدارترین آنهاست که درجه سختی آن بین 4 تا 5 می باشد و فقط برای حرفه ای شرکت در تور رفتینگ خوزستان را توصیه میکنیم.

کلام آخر:
برای شرکت در برنامه های رفتینگ هم میتوانید به صورت انفرادی از باشگاه های قایقرانی خرید کنید هم از تور رفتینگ آژانس های گردشگری استفاده کنید.

اما به شما پیشنهاد میکنیم این تفریح را در قالب تور تجربه کنید چرا که:

1- این تفریح وقتی به صورت گروهی برگزار می شود لذت آن دو چندان می شود میتوانید آب بازی کنید و با یکدیگر به رقابت بپردازید.
2- قیمت تور رفتینگ: قیمت این تفریج در قالب تور به مراتب مناسب تر از خرید انفرادی ست. در تور شما مجموع هزینه های شما شامل وسیله حمل و نقل و بیمه ، لیدر و وعده های غذایی و بلیط رفتینگ با قیمت بلیط تک رفتینگ خریداری شده از باشگاه قایقرانی برابری میکند.
3- آژانس مهراندیشان چندین سال است که با بیشترین تعداد برگزاری تور گروهی رفتینگ ،تجربه ی زیادی در زمینه بهبود کیفیت تور و کسب رضایت گردشگران اندوخته است. پس بهتر آنست که همسفر ما باشید تا افتخار پذیرایی از شما نصیبمان گردد و برایتان اوقات خوشی در تور رفتینگ با همکاری بهترین و برترین کادر حرفه ای زیر نظر سازمان ورزش و جوانان به ارمغان بیاوریم.

تورهای مهیج مشابه تور رفتینگ ارمند رود از آژانس مهراندیشان:
تور رفتینگ و آفرود شهرکرد
تور تنگه واشی
تور دریاچه ارواح
تور هلن

تور دشت سوسن
تور شاد
تور یک روزه
تور ارزان یک روزه

برای



:: برچسب‌ها: تور رفتینگ , رفتینگ چیست, تور 1 روزه رفتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان


دره گلستان:

یا همان دره ی آلوارس از دره های شرقی رشته کوه سبلان است.این دره از شمال غرب به جنوب شرق کشیده شده است.دریاچه های یخچالی زیادی در این دره وجود دارد که نشان از فعالیت گسترده یخچالی پس از یخبندان است و سبب سرسبزی و روییدن سبزه زار در این دره گشته است.

به دلیل وجود آبگیرها این دره را قزل گل لر یا آبگیرهای طلایی نیز میخوانند.

در سفر به سرعین می توانید از این منطقه دیدن فرمایید .در دره گلستان یک چشمه آبگرم معدنی ست که فاقد استخر می باشد.همچنین پیست اسکی آلوارس در زمستان ها مقصد گردشگران برای تفریحات اسکی و زمستانیست. اگر در سفر به سرعین حتی در فصل تابستان به این منطقه ی کوهستانی سفر کردید حتما تجهیزات مه و برف را همراه داشته باشید.

دره گلستان و پیست اسکی آلوارس تنها یکی از جاذبه های دیدنی سرعین است. سرعین جاذبه های دیدنی بسیاری دارد  البته بیشتر شهرت آن به آبگرم های معدنی سرعین است که خاصیت درمانی هر کدام متفاوت از دیگری ست و برای بیماری های پوستی ، استهوانی ، روماتیسم و بیماری های عفونی و طیف گسترده ای از بیماری ها قابل استفاد ه است.

تور سرعین هر سال در فصل تابستان امار بیشترین سفر بین مقاصد گردشگری را از آن خود میکند. تور سرعین در فصل تابستان برگزار میشود تا گردشگران از آب و هوای گرم بیشتر نقاط ایران به این شهر خوش آب و هوا سفر کنند.اگرچه سفر در بهار نیز حال و هوای خاص خودش را دارد. اگرچه سرعین در فصل بهار سردتر است اما شکوفه های گل و سرسبزی فوق العاده ی آن چشمگیر است.

آژانس مهراندیشان تور سرعین اردبیل آستارا را به صورت ترکیبی اجرا می نماید و از تمام جاذبه های این سه شهر متوالی بازدید به عمل می آید. در سرعین از آبگرم سرعین ، کنسرت ها ی شبانه ، مراکز خرید ، دریاچه شورابیل ، بقعه شیخ صفی الدین اردبیل ، ویلادره و جنگل فندقلو بازدید می شود و در آستارا از بازارچه مرزی آستارا که از زیباترین و بهترین بازارچه های مرزی ایران است دیدن میکنید و در راه سفر به سرعین که از جاده گیلان میگذرید از ساحل و جنگل گیسوم نیز دیدن می نمایید.

تور سرعین به صورت تور سه و نیم روزه اجرا میشود. در تور سرعین دو شب اقامت شما در هتل های مرکز شهر تدارک دیده می شود. هتل دربار و هتل رضوان سرعین از هتل های طرف قرارداد آژانس مهراندیشان می باشند که از پر طرف دار ترین هتل های سرعین هستند و رضایت مشتریان را جلب نموده اند.در تور سرعین اردبیل آستارا بهترین رستوران سرعین به نام رستوران فرزاد با طعم لذیذ کباب ها و دوغ محلی اش توسط آژانس مهراندیشان برای یک سفر با کیفیت به سرعین رزرو می شود.

تلاش تیم طبیعت گردی آژانس مهراندیشان برگزاری هرچه بهتر تورهای ایرانگردی و بالابردن سطح کیفیت خدمات محلی ست.

برای شرکت در تور سرعین  آژانس مهراندیشان به دو صورت میتوانید اقدام نمایید یا تور هوایی سرعین که به صورت انفرادی برگزار می شود، یا تور گروهی سرعین که بیشتر این نوع تور تحت عنوان تور طبیعت گردی اطلاق می شود.

برای اطلاع از قیمت تور سرعین و رزرو تور سرعین می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

[maxbutton id="3" ]

 

تورهای تابستانه مشابه تور سرعین اردبیل آستارا از آژانس مهراندیشان:

تور لرستان

تور ماسال

تور جنگل ابر

تور نمک آبرود

تور شمال

تور گلستان

تور رفتینگ

 



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

روستای بیاضه

روستای بیاضه از توابع بخش خور و بیابانک در استان اصفهان است. این روستا دارای بافت سنتی و معماری خاص مناطق کویری می باشد از این رو گردشگران زیادی به سبب بازدید از این روستا راهی این منطقه می شوند.مزیت دوم این روستا قرارگیری آن در منطقه کویری استان اصفهان و مجاورت با کویر مصر است از همین رو شتر سواری و رمل نوردی از جاذبه های گردشگری تور کویرگردی در روستای بیاضه است.وجود نخلستان های متعدد در این روستا سومین جاذبه ی گردشگری آن به حساب می آید.

آژانس مهراندیشان با برگزاری تور کویر مصر در هتل میزبان شما در منطقه زیبای روستای بیاضه است. هتل یه تا در این روستا واقع شده است و از همین رو اگر قصد سفر به کویر را دارید این مطلب شما را با روستای بیاضه که به آن سفر میکنید آشنا خواهدکرد.

در اطراف این روستا زمین به رنگ سفید است که به احتمال زیاد در اثر وجود نمک در سطح زمین به این شکل در آمده است شاید به همین دلیل است که این روستا را بیاضه (بیاض=سفید) نامیده اند.

ارگ بیاضه

ارگ بیاضه: از خصوصیات بارز این روستا وجود ارگ , قلعه ، معماری سنتی زیبا و نخلستان هاست که توجه گردشگران ایرانی و توریست های خارجی را به خود جلب کرده است. ارگ بیاضه مربوط به دوران ساسانیان می شود. از ویژگی های جالب آن اینست که این قلعه در دو طبقه بنا شده است یک طبقه روی زمین و یک طبقه ی آن زیر زمین قرار دارد. سیستم تهویه اتاق های زیرین در طبقه پایین نشانگر معماری متبحرانه آن دوران بوده است.در مجموع این ارگ دارای 700 اتاق بوده است اگرچه طبقه زیرین به مرور زمان نشست پیدا کرده و از بین رفته است. از این ارگ در دوران حکومت اسماعیلیه به عنوان قلعه حسن صباح و یارانش استفاده می شده است.در سفر به کویرمصر این جاذبه ی گردشگری را فراموش نکنید!

شاید اینکه این اثر تاریخی در سال 1380 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید را باید مدیون اهالی این روستا و تدبیر جالبشان برای حفظ این اثر دانست آن ها صد سال پیش هر یک از اتاق های این قلعه را پشت قباله ی دختران روستای بیاضه انداخته اند تا به این ترتیب به حفظ و نگهداری آن کمکی کرده باشند. کسانی که دارای اوضاع اقتصادی بهتری بودند اتاق های بالا و کسانی که در مرتبه ی پایین تری از لحاظ اقتصادی قرارداشتند اتاق های پایین را به دختران خود واگذار کردند.

مساجد تاریخی این روستا اغلب در زمان حکومت صفویه بنا نهاده شده اند. اما قدیمی ترین مسجد این منطقه به نام مسجد بیاضه حدود هزار سال قدمت دارد. اتصال دو رشته قنات شور و شیرین از شگفتی های حفر قنات در این منطقه بوده است که به دوران حکومت زندیه باز میگردد.

معماری زیبای خانه هایی که در نزدیکی نخلستان های روستای بیاضه قرار گرفته اند گردشگران زیادی را همه ساله در فصل پاییز و زمستان برای بازدید به این منطقه میکشاند. خانه ها از خشت و گل ساخته شده اند. طاق و ایوان های تابستانه از ویژگی های معماری خانه های این منطقه است.اگر در تور کویر مصر به این منطقه نیز سری زدید پیاده روی روی رمل های شنی این منطقه را از دست ندهید.

اگر علاقه مند به تور کویرگردی هستید تور کویر مصر را از دست ندهید.آژانس مهراندیشان با افتخار در این سفر همراه شماست. سفر به کویر روحتان را تازه میکند خیالتان را پرواز می دهدو با فکر آزاد پس از یک سفر جذاب به شهر خود باز خواهید گشت و فقط خاطره ی زیبای کویر و شب های اسرارآمیزش شما را هر سال به سمت خود می کشاند.

خواه این تور را در کویر مصر تجربه کنید خواه در تور 1 روزه کویر مرنجاب بی شک هر دو حس و حالتان را خوب میکند.

 



:: برچسب‌ها: بیاضه , تور کویر گردی , تور کویر در هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

در سفر به سرعین یکی از دغدغه های گردشگران رزرو بهترین محل اقامت است که تاثیر بسزایی در یک سفر خوب دارد. اگر در تور سرعین همسفر ما باشید اقامت شما معمولا در یکی از هتل های دربار یا رضوان خواهد بود که در ادامه توضیحاتی در خصوص شرایط هر دو هتل خدمتتان ارائه میگردد. اما چنانچه به سفر شخصی میپردازید یا تور هوایی سرعین رزرو کرده اید برای اطلاع از وضعیت سایر هتلها امیدواریم این مطلب شما را راهنمایی کند:

 

هتل دربار سرعین:

این هتل در خیابان طالقانی سرعین واقع شده است و قیمت مناسب و کیفیت خوب سبب شده تا اقامت این هتل از گزینه های اصلی تور سرعین اردبیل آستارا باشد.از ویژگی های مهم این هتل دسترسی مناسب و آسان به مرکز شهر ، مراکز تجاری و آبگرم های سرعین است.همچنین برخورد پرسنل این هتل بسیار مورد رضایت گردشگران بوده است.

هتل رضوان سرعین:

این هتل در خیابان بعثت سرعین قرار گرفته است.هتلی 4 ستاره، تازه بازسازی شده است. تور سرعین در این هتل نیز همانند هتل دربار برگزار شده است. از ویژگی های خاص این هتل وجود استخر آب گرم در خود هتل است.اتاق های vip دو تخته ی آن برای اقامت زوجین بسیار دل انگیز استواین هتل همچنین در نزدیکی تنها شهربازی شهر سرعین قرار گرفته است. مسافران تور سرعین شب ها در این شهر بازی اوقات خوشی را سپری خواهند کرد.

هتل لاله سرعین: 

بیشتر مسافران تور سرعین به رزرو هتل لاله سرعین علاقه مند هستند.این هتل نیز در مرکز شهر است و از مزیت های آن نزدیکی به مراکز آب گرم سرعین است و مزیت دیگر نزدیکی به دهکده صخره ای ویند کلخوران است که از جاذبه های توریستی سرعین به حساب می آید.

هتل رویال پارک سرعین:

این هتل که جزو هتل های بین المللی می باشد اتاق های لوکسی دارد . دارای 13 استخر و مجموعه آب درمانی تخصصی می باشد.موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی و خوش آب و هواست و به همین دلیل هتل فاقد سیستم سرمایش می باشد.این هتل 4 ستاره تاپ می باشد و اقامت شما در سفر به سرعین در این هتل قطعا خاطرات خوبی را برای شما و همراهانتان به همراه خواهد داشت.

هتل پدرام سرعین:

این هتل نیز در مرکز شهر سرعین قرارداردو دسترسی آسان به مرکز آبگرم. دارای استخر است و اتاق های آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. عایق صوتی دارد و مانع سلب آسایش گردشگران در شهر توریستی سرعین می باشد.

هتل بوستان سرعین:

این هتل سه ستاره است و قیمت و  کیفیت آن معمولی و در حد قابل قبول می باشد. در فاصله نزدیک به آبگرم سبلان قراردارد.در محوطه آن آلاچیق هایی برای شب نشینی گردشگران در هوای خنک سرعین وجود دارد که در تور سرعین اردبیل آستارا شب ها در این آلاچیق ها می توانید از آسمان پاک و هوای فوق العاده سرعین بهره ببرید.

قیمت تور سرعین در هر یک از هتل های بالا متغیر خواهد بود. آژانس مهراندیشان در تورهای گروهی از هتل های با درجه ی متوسط و کیفیت خوب و قیمت مناسب استفاده میکند تا هم قیمت هم کیفیت خدمات موردقبول گردشگران واقع شود.اگر از تور سرعین هوایی استفاده میکنید میتوانید اقامت خود را در هر یک از هتل های به دلخواه انتخاب کنید.آژانس مهراندیشان در فصل تابستان هر هفته اقدام به برگزاری تور سرعین اردبیل آستارا به مدت سه و نیم روز می نماید. در این تور گشت کامل سرعین اردبیل و آستارا را خواهید داشت و از بیشتر مکان های دیدنی به صورت گروهی بازدید خواهید کرد. فضای حاکم و از دسته تورهای چند روزه است. بر این تور شاد به گونه ایست که می توانید انرژی زیادی را در این تور هم از طبیعت هم از همسفران خود هدیه بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: تور سرعین, تور سرعین اردبیل آستارا , سفر به سرعین , جاذبه های دیدنی آستارا , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()